Nuorisoseura

Niiniveden nuorisoseura on perustettu vuonna 1934 ja on toiminut yhtäjaksoisesti vilkkaana näihin päiviin asti. Nykyinen seurantalo on rakennettu 1982 talkoilla.

Tällä hetkellä nuorisoseurantalolla toimii kansalaisopiston  näytelmä-  ja liikuntapiirit.

Talolla on hyvät puitteet ja välineet liikunnallisiin harrastuksiin. Siellä voi esim. pelata sulkapalloa, sählyä, curlingia, bocciaa jne.

Taloa  vuokrataan myös hää-, kokous-, perhejuhliin yms. Yksi unelmahäiden jaksokin on filmattu talollamme!

Kauniin järvimaiseman ja keskeisen sijaintinsa vuoksi myös matkailijat ovat löytäneet idyllisen talomme.

Talomme sijaitsee Vesannon kunnassa Sinisen tien varrella Niinivedellä. Matkaa Vesannolle on noin 7 km ja Kuopiosta meille kertyy n. 75 km. Olemme hyvien kulkuyhteyksien varrella Sisä Savossa.